Direktlänk till inlägg 26 mars 2013

Fullt upp på påsklovet!

Av Emelie - 26 mars 2013 15:19

Hej,idag ska jag byta gardiner i mitt rum. Mamma håller på och stryker de just nu. Längtar så sjukt mycket tills vi ska till Ullared igen. Tänker på det varje dag. Vill bara komma in där och shoppa superdupermycket. Hihi. Förra gången vi var där fick jag tag på jättemycket där. Så det hoppas jag få nästa gång också. Jag och mamma kanske ska till stan sedan. De hade erbjudande på Kjell&Company. 3 skal för 150:-. Fast vi får se om vi hinner med det. Hoppas det! Jag är lite halvt beronde av skal. Byter varje dag,tycker det är jättekul att matcha skalen med outfiten. Och sånt. Känner att jag har lite att göra på påsklovet nu. Eller ja,snarare denna veckan.   

Onsdag,imorgon,ska vi göra våfflor eftersom vi inte gjorde det på våffeldagen.

Torsdag,är vi bortbjudna på påskmiddag.   

Fredag,då är vi lediga,så jag kanske ska fråga Emma om hon vill sova över här då.

Lördag,då är det ju påskafton,vilket vi ska fira med släkten..tror jag i alla fall.

Söndag,vet jag inte. Men någon dag ska jag med Evelina in till stan också. Så det känns som att jag har lite att göra.


Nej,nu ska jag hjälpa mamma att sätta upp gardinerna.   


 


Mina Converse,funderar på att köpa nya snart,får se hur det blir med det.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 6 april 2013 15:18

Hej! Nu funkar min bärbara dator igen. Fattar inte riktigt vad det var som hände. Men jag är bara glad att den funkar igen. Men det jag skulle säga i detta inlägget är att min nya blogg är färdig. Jag har ingen riktig header,men en kompis ska hjälpa ...

Av Emelie - 6 april 2013 12:24

Hej! Nu har det varit ganska dålig uppdatering. Men anledningen till detta är att jag skaffat en ny blogg. Men jag är inte riktigt färdig med den. Ska fixa en header och lite så. Så länken till den får ni när jag är helt färdig. Och igår när jag satt...

Av Emelie - 4 april 2013 21:08

Halloj! Har tyvärr inte hunnit blogga idag för Emma var här. Men ni fick ju en video imorse istället. Jag och Emma har varit ute och fotat. Så ni får ganska många bilder i detta inlägget i alla fall. Var ju helt underbart väder,så det var ju jättebra...

Av Emelie - 4 april 2013 10:16


Haha,var jättestressad när jag pratade för att tiden skulle ta slut. Eller,ja,att det skulle gå över 10 minuter. Så jag pratar ganska otydligt. Men hoppas ni förstår vad jag säger. Och jag gjorde denna videon imorse så jag var jättetrött och såg ut s...

Av Emelie - 3 april 2013 21:02

Känner att det blir ganska mycket bloggande idag. Och det värsta är att när jag inte har något att göra så vill jag blogga. Men då har jag ju inget att blogga om,för jag har ju inget att göra? Nej,vad rörigt det blev. Idag var ju mormor och morfar hä...

Ovido - Quiz & Flashcards