Direktlänk till inlägg 29 mars 2013

Waah,mitt påskägg är borta!

Av Emelie - 29 mars 2013 10:40

Imorse gick jag upp halv 10,sedan la jag mig i soffan och tittade på TV lite grann. Sedan käkade vi lite frukost och så duschade jag osv. Och nu så ska vi strax ut och gå en promenad och handla lite godis. För vi ska fylla påskäggen hade vi tänkt. Har redan fyllt ett ägg. Ett mini-ägg,jag fyllde det med sura nappar. Och imorgon är det ju påskafton. Fast påskafton är egentligen ingen speciell högtid enligt mig. Men förra året så fick jag ett porslinsägg utav mormor,men jag hittar inte det någonstans,verkar som att det är borta.    Fast någonstans är det ju,men. Så vi tänkte köpa ett till stort ägg och fylla med lite allt möjligt godis. Allt utom choklad. Eftersom jag inte tål det. Jag hatar att vara mjölkallergiker,för choklad är ju så gott!    Men hoppas att ni alla andra får massa gott godis i era påskägg! Och att ni får en jättebra långfredag! I eftermiddag kommer Emma hit,så ska hon sova här tills imorgon. Får se vad vi hittar på. Men hade tänkt mig att jag ska ta MÅNGA bilder när hon är här. Så kanske det blir en liten bildbomb ikväll eller något. Vi får se om det blir så.  


På tal om ingenting,herregud vad jag saknar Farmen. Det är så sjukt tråkigt att det är slut. Samma sak med Familjen Annorlunda. Det är också en serie jag kommer sakna jättemycket!


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 6 april 2013 15:18

Hej! Nu funkar min bärbara dator igen. Fattar inte riktigt vad det var som hände. Men jag är bara glad att den funkar igen. Men det jag skulle säga i detta inlägget är att min nya blogg är färdig. Jag har ingen riktig header,men en kompis ska hjälpa ...

Av Emelie - 6 april 2013 12:24

Hej! Nu har det varit ganska dålig uppdatering. Men anledningen till detta är att jag skaffat en ny blogg. Men jag är inte riktigt färdig med den. Ska fixa en header och lite så. Så länken till den får ni när jag är helt färdig. Och igår när jag satt...

Av Emelie - 4 april 2013 21:08

Halloj! Har tyvärr inte hunnit blogga idag för Emma var här. Men ni fick ju en video imorse istället. Jag och Emma har varit ute och fotat. Så ni får ganska många bilder i detta inlägget i alla fall. Var ju helt underbart väder,så det var ju jättebra...

Av Emelie - 4 april 2013 10:16


Haha,var jättestressad när jag pratade för att tiden skulle ta slut. Eller,ja,att det skulle gå över 10 minuter. Så jag pratar ganska otydligt. Men hoppas ni förstår vad jag säger. Och jag gjorde denna videon imorse så jag var jättetrött och såg ut s...

Av Emelie - 3 april 2013 21:02

Känner att det blir ganska mycket bloggande idag. Och det värsta är att när jag inte har något att göra så vill jag blogga. Men då har jag ju inget att blogga om,för jag har ju inget att göra? Nej,vad rörigt det blev. Idag var ju mormor och morfar hä...

Ovido - Quiz & Flashcards