Alla inlägg den 9 mars 2013

Av Emelie - 9 mars 2013 15:27

 Hejhej! Nu är Evelina här och vi har tagit ansiktsmask. Fick ingen bra bild på det,bara bilder där vi (mest jag) ser helt mongo ut.  Så jag vill inte förstöra eran syn med de bilderna. Haha! Just nu sitter jag vid min bäbara och lyssnar på musik och bloggar lite.    Evelina sitter vid min stationära och spelar Sims 3.


Ikväll är det ju Melodifestivalen,det ska bli spännande att se vem som vinner och går till Eurovision! Fast jag vill heller inte att Melodifestivalen ska ta slut,vad ska man då titta på lördagskvällarna? Vet inte riktigt vem jag tycker ska

vinna. Kanske Anton Edwall eller YOHIO,fast de bästa låtarna har ju redan åkt ut.  Tyckte Heartstrings och Alibi var bäst. Men de åkte ju ut med en gång. I vilket fall som helst så ska det bli roligt att se vem som vinner. Bara inte "En riktig jävla schlager" vinner. För då kommer jag aldrig mer titta på Melodifestivalen.


Glöm inte att ni väldigt gärna får ställa frågor till mig,till min frågestund. Men ni får skynda er,för snart är det dags för mig att svara på era frågor.


Vi ses!   

Av Emelie - 9 mars 2013 11:48

 


 


Bilden högst upp är veckans klädtips! En sweater från Gina Tricot,som kostar 199:-. Snygg om du frågar mig.


Bilden längst ner är min outfit idag.

Skal : Fyndiq.se

Tröja/Munkjacka : Okänt märke

Byxor : Lindex

Strumpor : Newbody



Ovido - Quiz & Flashcards