Alla inlägg den 16 mars 2013

Av Emelie - 16 mars 2013 22:01

 Nu sitter jag och tittar på en deckare,Irene Huss. Den går på femman just nu. Ganska bra faktiskt. Innan det så var det ju Fångarna på fortet. Ett utav mina favoritprogram faktiskt. Väldigt bra! Robinson mötte ju Farmen. Fast jag blev väldigt besviken när jag såg att det var farmare som varit med för ca 8 år sedan. Haha,och de kommer ju inte jag ihåg. Trodde det skulle vara farmarna som varit med detta året. Erik,Jannike,Paul,AK och dem. Men så var icke fallet.


Förutom det grejar jag lite på datan. Finns inte så mycket annat att göra typ.


Orkade inte göra någon veckans klädesplagg idag,kanske kommer imorgon eller nåt. För då är det ju dags för veckans app och veckans låt! Så jag tror jag kör allt i ett,enklare så.    


Ha en fortsatt bra kväll,puss!    


 


Filmen jag tittar på just nu,Irene Huss - Den som vakar i mörkret

Av Emelie - 16 mars 2013 11:53

Halloj! Jaha,nu var det lördag redan. Snart är det ju skola igen. Haha,nej,nu ska jag inte vara så negativ. Emma sov över här igår.    Vi tittade på TV,satte på skyddplast på min mobil,satt vid datan. Och idag så var vi ute och gick en promenad och satt vid datan lite innan hon gick hem.    Kom precis på att det är idag jag ska ta fram ett tips på klädesplagg. Gör det senare idag!


Det jag också tänkte säga var att ni gärna får skicka in kommentarer om ni vill att jag ska göra någon video eller något. Tycker det är ganska roligt så ni får väldigt gärna komma med förslag på vad nästa video i så fall skulle kunna handla om. Skriv erat förslag så får vi se om jag väljer att göra en video som handlar om just det Du vill!


Ha en superbra lördag!


/Emelie

Ovido - Quiz & Flashcards