Alla inlägg den 8 mars 2013

Av Emelie - 8 mars 2013 18:07

 Hejhej! Är otroligt glad,hade nämligen 40 besökare på bloggen igår. Det är jag väldigt stolt över! Fast idag rasade siffrorna ner till 3 igen. Haha!    Men alla bloggar har väl toppar och dalar! Antar jag. Men anledningen till att jag hade så många läsare igår var antagligen för att jag gjorde reklam för min blogg på en sida som heter GoSupermodel. En sida som jag använde väldigt mycket när jag var mindre och även för något år sedan. Inte varit inne där på ett tag men loggade in där igår och gjorde lite reklam för bloggen där. Så det är förklaringen till det stora antalet tittarsiffror!


Igår kom Se&Hör,en skvallertidning som mamma prenumerar på. Jag brukar också läsa den. Ganska kul och läsa skvaller,även om bara 50% av allt som står i den är sant. Haha,men det är ändå roligt.


På lördag kommer Eve hit och då ska vi kanske träffa Olivia och Minthra,vi får se hur det blir. Om vi inte ska det,så ska jag och Eve ta ansiktsmask och spela Sims och ha det lite trevligt.


Ovido - Quiz & Flashcards