Alla inlägg den 23 mars 2013

Av Emelie - 23 mars 2013 11:15

 


Hej! Eller ska jag kanske säga godmorgon? Jag vaknade precis. Sov till 11 idag. När jag kom upp gjorde jag några mackor och lite Oboy. Fast jag var inte alls hungrig. Idag ska vi på kalas. Mitt kusinbarn fyller nämligen 3 år. Grattis! Och det ska bli väldigt roligt att träffa Sandra,för hon är också där idag! Så det blir kul! Resten utav helgen vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på,vi får se helt enkelt. Ska bli riktigt skönt att snart gå på påsklov. Vi går till och med torsdag i skolan. Sedan är vi lediga på fredagen,och även veckan efter. Underbart!    

Vet inget speciellt vi ska göra på påsklovet. Vi ska i alla fall inte resa bort eller något. Så mycket vet jag. Nu ska jag göra mig i ordning lite tror jag. Ser ut som ett litet troll.   


Ha en superbra lördag,kram!    


Glömde säga att room touren inte går att lägga upp på bloggen. Skulle lägga upp den från mobilen. Men det går inte. Uppladdningen misslyckas hela tiden. Får försöka senare ikväll igen.

Ovido - Quiz & Flashcards