Alla inlägg den 7 mars 2013

Av Emelie - 7 mars 2013 14:40

Salut! Fick sluta lite tidigare i skolan idag. Vi hade vikare och hon visste nog inte att vi slutade 13.45,så vi fick sluta 13.30 Bara en kvart,men det är alltid någonting. Så när jag kom hem värmde jag en pizza. En sådan frusen som man köper i mataffär. Men det var inte alls god,för jag glömde att mikron skulle stå på 'full effekt',så jag hade den på 'upptiningsläge',och då var den inte riktigt färdig när jag åt den,fast jag hade haft inne den i 5 minuter. Fattar inte hur jag lyckas. Typiskt mig! Men jaja. Resten av dagen ska jag väl inte göra något speciellt vad jag vet. Sitta vid datan och TV:n,som jag ju aaaaldriiig gör annars,nejnej,verkligen inte. Men nu tror jag att jag ska träna lite på Franskan,vi ska kunna räkna till 80 imorgon. Kan väl det relativt bra,men det är alltid bra att repetera.


 

Ovido - Quiz & Flashcards