Alla inlägg den 20 mars 2013

Av Emelie - 20 mars 2013 18:01

Hejsan! Inte hunnit blogga tidigare idag eftersom jag varit med mamma och handlat kattmat. Eftersom Gumsan inte tålde den kattmaten vi hade innan. Och vi köper inte kattmat här,så vi fick åka lite bil. Annars har det väl varit en bra dag idag. Hade en ganska kort skoldag matte,SO,svenska och fysik. Så det var ju jätteskönt! Fast svenskan var matte istället. Så vi hade två mattelektioner. Men tycker matte är ganska kul,så det var väl inget större problem. Och imorgon ska jag ju redovisa inför hela klassen,om naglar. Och hur kul är det på en skala 0-10 då. 0. Fast jag ska nog be Maria om jag får göra det någon annan dag,för jag har inte hennes mejl-adress så jag kan inte skicka powerpointen till henne. Så ja. Men idag i skolan hade jag två raster,det har jag alltid på onsdagar. Så jag brukar gå och äta två gånger. Fast det var inte alls god mat idag,så jag åt bara massa knäckebröd. Någon currydoftande kycklinggryta med persikor i. Smakade spya. 


Annars har jag inte gjort särskilt mycket idag. Köpt kattmat,som sagt,ätit mat,grejat med mobilen. Ja,inget särskilt intressant. Tror jag ska måla naglarna sedan,om jag orkar. Kanske bara kör något enkelt. Kommer inte på något jag kan måla. Annars blir det väl TV och lite engelska. Ja,hade inte så mycket att säga idag. Men vi hörs!   


 

Tummen upp för att det snart är fredag igen!


 

Fy och blä för detta äckliga vädret.    Håller tummarna för att våren kommer snart!


 

Bara någon random bild jag hittade på min mobil.

Ovido - Quiz & Flashcards