Alla inlägg den 10 mars 2013

Av Emelie - 10 mars 2013 15:12

Tjenixen! Sitter just nu och gosar med min lilla Gumsan i soffan med massa filtar runt mig.     Var och handlade förut men det var så kallt och blåsigt så jag tänker då inte öppna dörren mer idag. Så det blir nog datan hela dagen idag. Och TV:n. Bra kompisar det! Haha!


Sedan var det ju så att jag skulle presentera veckans låt och veckans app. Så här kommer de!


Veckans app - Angry Birds - Ett otroligt roligt spel enligt mig! Det går ut på att man ska hämnas på de giriga svinen som stulit fåglarnas ägg. Man ska förstöra grisarnas försvar och det finns några olika sorters fåglar och de alla har olika personligheter. Sjukt kul!


Veckans låt:

 ---> Oskar Linnros - Hur dom än <---


Oskar Linnros nya låt,som bara är någon vecka gammal tror jag,tycker den är mycket bra! Tryck på den och lyssna!    

Ovido - Quiz & Flashcards