Alla inlägg den 31 mars 2013

Av Emelie - 31 mars 2013 18:23

 


 


 


Ja,igår var det ju påskafton. Vi gjorde inget speciellt,var med släkten och åt lite påskmat och sånt. Vad gjorde ni/du?    Kommentera gärna!   

Idag firade mina simmar 1-årig bröllposdag på Sims. Har spelat med den familjen urlänge. Och jag har aldrig tröttnat på den som jag brukar göra med andra familjer. Den består av pappa Jonatan,vuxen,mamma Engla,vuxen,och deras två döttrar Emma och Julia,som just nu är tonåringar båda två. Men Emma ska snart bli ungdom. När jag gjorde familjen,alltså från början,bestod den bara utav Jonatan och Engla som då var ungdomar. Så den familjen har verkligen utvecklats och jag tycker det är jätteroligt när man märker att de gör det. Idag har jag inte gjort någonting,sov till halv 12 så jag har inte "hunnit" göra något. Nej,det var bara en grymt dålig ursäkt.   Nu ska jag titta på lite TV!

Ovido - Quiz & Flashcards