Alla inlägg den 4 mars 2013

Av Emelie - 4 mars 2013 18:35

Hej!    Då var första skoldagen avklarad på denna veckan. Bara 4 dagar kvar..Vill bara ha fredag igen. När det är fredag tänker man "åh vad skönt,nu är jag ledig en hel helg!",men det värsta är att den där helgen går såhäär fort. Tycker skolan är snål som bara bjuder på 2 dagars ledighet i veckan. Det kan jag ju bara inte vara ensam om att tycka?


Jag längtar något groteskt till imorgon för då ska jag prata med en vän till mig som jag lärde känna via nätet. Så vi ska prata på Skype imorgon. Roligt men ganska nervöst. Men det ska nog gå bra!


Är medveten om att jag inte har särskilt många läsare,men ändå så tänkte jag mig våga på att ha en frågestund. Kanske inte får in några frågor över huvudtaget men jag provar i alla fall. Så ni får fråga vad som helst,jag svarar på allt..nästan i alla fall.    Alla seriösa frågor kan jag svara på. Och blir det många frågor så kanske jag gör en video där jag svarar på frågorna. Men jag tror som sagt var inte att jag får ihop så många frågor. Men fråga på,allt som ni undrar!


Puss & Kram!   


Några bilder från den underbara dagen igår,visst var det otroligt vackert väder?


      

Ovido - Quiz & Flashcards