Alla inlägg den 28 mars 2013

Av Emelie - 28 mars 2013 19:30

Åh,ni skulle bara veta hur lycklig jag är just nu. Anledningen är att det är PÅSKLOV! Jag är så glad! Nu är vi lediga tills på måndag vecka 15. Underbart! Ska se till att ha världens bästa lov nu! Med världens bästa människor. På påsklovet hade jag tänkt mig att jag ska vara med kompisar,myyycket med Emma ska jag försöka se till att det blir! Och Evelina! Annars ska jag baka,måla naglar och läsa mycket tror jag. Annars får jag se vad det blir.   


I skolan idag hade vi något slags engelska-test. Man skulle skriva ett brev. Det gick INTE bra. Tycker jag inte. Jag är så sämst på engelska. Haha! Jag vet att man har mycket användning av engelska,men jag har inget intresse för det. Har mycket lättare för att lära mig franska. Men vi fick också ett papper på vad Maria tyckte om våran redovisning på svenskan. Jag redovisade ju om naglar. Och jag blev väldigt nöjd. Jag fick A på den uppgiften!    Trodde jag skulle få D eller något. Men det gick superbra!


Just nu är jag hemma hos en vänninna till mamma som bjudit på påskmiddag. Så nu är jag helt proppmätt. Jag tog med mig datorn hit så jag sitter framför hennes TV och tittar på fotboll. Eller ja,jag tittar inte direkt på det. Är mer intresserad utav datorn. Hihi!


Bjuder på en jätteful och tråkig bild på hur jag ser ut just nu,när jag sitter här vid datorn i mörkret. Har absolut ingen annan bild,så ni får nöja er med den. Hoppas det är okej.    GLAD PÅSK I FÖRSKOTT!

   

Ovido - Quiz & Flashcards