Alla inlägg den 17 mars 2013

Av Emelie - 17 mars 2013 15:28

Hola!    Förlåt för att jag inte bloggat tidigare idag. Blev ganska sent nu,men jag har varit i stan,så jag har inte hunnit. Skulle köpt en huvtröja,men de var slut. Så jag åkte dit i onödan,haha! Eller ja,helt i onödan var det väl inte. Jag köpte en hårdonut på GinaTricot för 29:- och en BH på Lindex för 75:-. Det var rea på det,så jag fick ju tag på någonting i alla fall! Annars ska jag nog inte göra något speciellt idag. Klockan är ju så mycket så det finns ju inte så mycket att göra på eftermiddagen. Datan,TV:n och lite så. Men det är ju också ganska skönt. Idag är jag så sjukt godissugen. Fy,vill ha godis hela tiden. Det är så jobbigt. Och ännu jobbigare blir det när vi inte har något godis hemma. Blö. Det är i alla fall 2 stycken som har velat att jag ska göra en room tour i nästa video. Så det tänkte jag göra! Kanske spelar in den på tisdag eller något sånt. En room tour är då,för alla som inte vet,en video där man visar upp sitt rum. Fast ja,det kanske ni redan förstod.


Tänkte att jag skulle presentera veckans klädesplagg,veckans app och veckans låt!  

Börjar då med veckans klädesplagg.


 


En jättesnygg sweater från Gina för 199:-. Sjukt dålig bild. Haha,titta skillnaden på händerna och halsen.


Veckans app:

Lep's World,ett spel som liknar Super Mario ganska mycket. Man är en liten gubbe som springer runt och ska samla pengar,och så finns det vissa hinder. Som sniglar och småkryp. Om man nuddar de så mister man ett liv. Och mister man alla sina liv får man börja om från level 1 igen. Så det gäller att akta sig. Jätteroligt spel,som jag suger sönder på! Haha!


Veckans låt:

---> Sean Banan - Copacabanana <---      En låt som man blir väldigt glad när man hör. Det blir i alla fall jag! Kan inte låta bli att sjunga med i den.


Allt jag hade att säga för denna gången,comiat!  

Ovido - Quiz & Flashcards