Alla inlägg den 21 mars 2013

Av Emelie - 21 mars 2013 17:40

Idag har jag äntligen fixat färdigt med presentationen och skickat den till Maria,så jag hoppas att det funkar så att jag kan redovisa imorgon. Så att jag får det avklarat. Tycker det är ganska jobbigt att prata inför klassen.    Vet inte varför,blir bara så himla nervös. Men vi får väl hoppas att det går bra!

Inte tränat på ett tag så funderar på att göra det senare,men vi får se om jag hinner med det. Ska måla naglarna och städa mitt rum och greja lite grann.

Elin i min klass redovisade idag om Karamellpojkarna. Hennes mamma hade jobbat där. Så vi fick massa godis. Det tycker jag var sjukt bra! Så borde det vara varje dag tycker jag. Och Elin hade också med sig en klubba som var hennes egen. Den vägde 1 kilo. Och var typ enorm.    


Bjuder på en liten bild och så får vi se om jag uppdaterar senare idag,eller imorgon istället. För ni har väl inte glömt att jag ska göra en room tour imorgon?   

Puss!


 



Ovido - Quiz & Flashcards