Alla inlägg den 27 mars 2013

Av Emelie - 27 mars 2013 18:00

 


 


 


Bild 1: Våfflorna vi åt igår

Bild 2: Skalet jag köpte

Bild 3: Bumpern jag köpte



Av Emelie - 27 mars 2013 16:13

   Idag ska jag inte göra något speciellt resten utav dagen,vad jag vet. Bara chilla lite hemma. I skolan idag så har det varit ganska lugnt också. Hade bara 4 lektioner. Och imorgon är det sista dagen innan påsklovet,sjukt skönt! Fast i skolan idag så råkade jag slå Evelinas skåpslucka i hennes huvud,kände mig jättedum. Fast det var ju inte meningen..   Och så hade vi matte-diagnos. Tror det gick helt okej.Fast jag hann inte riktigt färdigt. Men jaja.

Hade tänkt göra ett tidsinställt inlägg nu,så slipper jag blogga mer idag. I det inlägget kanske jag kan visa mina skal?  


Ses senare!  


 

Ovido - Quiz & Flashcards