Alla inlägg den 3 mars 2013

Av Emelie - 3 mars 2013 20:15

Halloj! Nu sitter jag vid TV:en och tittar på "Så ska det låta."    Eller ja,det är mamma som gör det egentligen. Jag tycker det är svindåligt. Men jag har ju datan i knät också,så då är det ju okej.


Idag var vi ju som sagt var och köpte skor. Mamma köpte ett par sneakers/basketskor/o-äkta Converse,ja vad man nu brukar kalla det. Ett par vinröda. Jag tittade också på Converse,men jag köpte inga. För jag har inte råd med det ännu. Är typ pank just nu. Blä. Ska kanske spara till Converse,vi får se. Jag har redan ett par rosa,men de börjar bli lite för små. Funderar på att köpa ett par vinröda eller vita. Känner att jag måste köpa ganska många skor till sommaren. Tofflor,Converse och sandaler. Ska titta efter det när vi åker till Ullared. För vi ska dit antingen i April eller Maj. Längtar jääättemycket!


Imorgon är det skola igen då. Men vecka 11 så har vi studiedag på tisdagen.   Önskar det var vecka 11 nu! Men jag får vänta en vecka till. Fast jag tycker det är lite halvdåligt att vara ledig på en tisdag. Bättre med en måndag eller fredag. För då får man lite längre helg. Och måndagar och fredagar är våra långdagar. Men man får vara glad för att man får vara ledig över huvudtaget.


/Emmie

Av Emelie - 3 mars 2013 09:36

God morgon! Hoppas alla sovit gott och haft en bra morgon. Det har i alla fall jag haft. Blev så glad när jag såg att nästan all snön är borta! Bara lite,lite kvar. Och det var 14 grader varmt ute. Helt underbart!


Idag ska mamma åka och köpa skor,tror jag följer med också,har inte så mycket att göra hemma,förutom att sitta vid datan. Sedan ska jag baka lite,kanske lite cupcakes och lite cookies. Vi får se. Kanske lägger upp en bild på det sedan!


Nu var det ju dags för dagens låt och dagens app. Och jag känner mig ganska tråkig som faktiskt inte har någon dagens app att visa upp idag. Men jag har inte laddat ner någon denna veckan,i alla fall ingen som jag använt mycket.

Men jag kan ju ändå presentera veckans låt.


Så låten jag lyssnat mest på denna veckan är:


-->> One Direction - One Way Or Another (Teenage Kicks) <<--


Jag är ju ett One Direction-fan,och denna låten är ju relativt ny,så ni kan ju tänka er vad jag lyssnat på den! Sjukt bra låt! Tryck på låten och lyssna vet jag!

Ovido - Quiz & Flashcards