Alla inlägg den 30 mars 2013

Av Emelie - 30 mars 2013 22:18

 


 


 

Ingen ny bild direkt,men jaja.


 


 


 


 

Världens finaste lilla Gumsan,jag älskar dig!


 

Sover så gott i min säng.


 

Min outfit för idag,

T-shirt - H&M

Byxor - GinaTricot

Ring - GinaTricot

Skal med USA-flagga på - Fyndiq.se


 

Nu har jag fått på mig mysbyxorna och ska mysa lite framför TV:n med lite godis från påskäggen och så. Får se vad jag hittar på imorgon,kommer nog alltid på något. Kram!

Av Emelie - 30 mars 2013 11:40

Hej! Nu har vi varit ute på en promenad och följt Emma hem på vägen. Blev inte av att jag tog massa bilder som jag tänkte. Fast några tog jag,men de kommer upp på bloggen ikväll eller imorgon. Men det jag egentligen tänkte säga i detta inlägget var GLAD PÅSK! Hoppas alla får en superbra påsk med massa påskmat och godis.   


Vi ska hem till mormor och morfar och sedan kommer min moster och hennes man,och min kusin,hennes kille och deras lilla flicka på 3 år dit. Vi ska käka lite och ja,typ umgås. Så det blir väl kul.    Sedan ikväll kanske vi tittar på Fångarna på fortet eller något. Vi har fyllt ALLA påskäggen nu,vi har verkligen godis i överflöd här hemma. Och mamma äter ju inte godis,så allt är till mig. Tvivlar på om jag kommer orka äta upp allt,kommer ha kvar i typ en månad eller något.


Nu ska jag spela lite Sims 3,locka håret (btw,har kommit på ett jättebra tips på hur man kan locka håret,men jag kan berätta det senare) och sminka mig lite.   

 

Ovido - Quiz & Flashcards