Alla inlägg den 19 mars 2013

Av Emelie - 19 mars 2013 16:51

  Hej! Nu har redan två dagar på denna veckan gått,och det är super skönt att det är onsdag imorgon. För då har jag sovmorgon. Tummen upp för det! Tänkte skypea med Juliette imorgon,men hon kunde inte. Då tänkte jag va med Emma imorgon,men hon kunde inte heller. Haha,så vi får se vad jag hittar på. Kanske bakar eller något. Fast jo,jag måste nog "göra" min redovisning då. Göra en powerpoint till den. Åh,vad tråkigt.


Vill ännu en gång tacka alla mina läsare som läser min blogg nästan varje dag. Har legat på ca 25 läsare ett tag nu,så det känns superbra!    


Ja,hade väl inget speciellt att säga idag. Det har inte hänt någonting typ.    Eller jo,det har det väl egentligen gjort..Fast jag tror inte jag vill avslöja det på bloggen ännu. Hihi! Room touren som jag skulle lägga upp kommer nog på Fredag. Mamma ska bort då,så jag kommer nog inte ha något speciellt att göra hemma. Så jag kommer antagligen spela in videon då. Så då får ni inte glömma att kika in på bloggen då. Vet inte riktigt hur det kommer bli. Eftersom jag filmar med webbkamera så kommer det bli lite svårt. Men det ska nog gå bra.


Puss & Kram!



Ovido - Quiz & Flashcards