Alla inlägg den 24 februari 2013

Av Emelie - 24 februari 2013 12:11

Hej! Just nu sitter jag bara här och lyssnar på musik och proppar i mig Mentos. Gottigt!


Men anledningen till att jag egentligen skrev här nu var faktiskt för att jag skulle skriva vilken app jag använt mest denna veckan och vilken låt jag lyssnat på mest denna veckan. Så här kommer de.


Veckans app - FotoQuiz

Det går ut på att det kommer upp 4 bilder och man ska gissa vilket ord dessa bilder har gemensamt. Det finns på flera språk så man får leta lite för att hitta det på svenska. Om man kommer på ett ord så får man en belöning,ledtrådsmynt,för dem kan man köpa ledtrådar om man skulle köra fast på något ord. Behöver man fler ledtrådar så får man köpa det för riktiga pengar. DET ÄR HELT GRATIS! Jag kommer inte tipsa om spel som kostar pengar på bloggen.

 

Veckans låt ---> Passenger-Let her go <---

 

Resten utav dagen ska jag bara mysa och njuta utav att det är helg. För imorgon är det ju skola igen. Måste helgerna gå så förbaskat fort?


Ha en bra dag! Puss & Kram!


Ovido - Quiz & Flashcards