Alla inlägg den 19 februari 2013

Av Emelie - 19 februari 2013 20:45

Hej! Det blir ju inte så jättemycket bloggande nu när det är skola. För att vara första veckan efter sportlovet är det mycket känner jag. Prov,läxor och massa sånt. Det gillar vi inte,tummen ner för det! Nu kom jag precis hem ifrån skolan,klockan 20.30 Haha,har hjälpt till att göra "reklam" för att de nya 7:orna,de som nu är 6:or,ska välja Franska som språk! Det har ju jag. Men det var ganska tråkigt,verkar som att de flesta kommer välja Tyska. Så nu har jag slagit mig ner i soffan och ätit en macka och lite mjölkfri mjölk. Haha,så kan man kanske inte säga..Men solhavre då,är man mjölkallergiker så är man! Imorgon har jag sovmorgon,det är verkligen paradiset! Hihi! Och sedan slutar jag två igen,underbaaart!
Har inga bilder typ,så ja,det blir ingen just nu heller!

Ovido - Quiz & Flashcards