Alla inlägg den 13 februari 2013

Av Emelie - 13 februari 2013 10:18

Tjenare! Igår var jag hemma hos Emma,vi satt mest vid datan men vi gick även en promenad. En ganska lång promenad. Och när vi satt vid datan blev vi båda såååå glada. Vårat största gemensamma intresse skulle jag nog säga är Sims. Och vi såg igår att på Sims 3:s hemsida kunde man ladda ner en ny stad,Riverview. Helt gratis! Åh,vad vi blev glada! Så när jag kom hem laddade jag ner det på min dator också,wihu! Snart släpps en ny stad på Sims 3:a hemsida,men den kostar antagligen pengar..Fast vi får hoppas att någon av de andra städerna som kostar pengar just nu blir gratis då!


Så idag ska jag också hem till Emma,efter middagen. Superbra!    Något som är mindre bra,är att vårt kylskåp gått sönder. Så vi fick ett låne-kylskåp så länge. Usch,det var jätteäckligt. Smutsigt innuti och bläää. Jag vill inte äta något som har varit där inne. Jag får väl fasta tills på måndag.


Lite bilder från när jag var hos Emma igår.

 

Detta var en sådan där spontan bild,som jag fick när hon inte såg att jag tog kort. Hahaha,vet inte riktigt vad hon gjorde där! Men skrattade åt den bilden gjorde vi i alla fall!


 


 

Ovido - Quiz & Flashcards