Alla inlägg den 22 februari 2013

Av Emelie - 22 februari 2013 19:08

Hej! Börjar verkligen förlora mina läsare nu,tråkigt men sant. Sanningen svider. Haha,nej så farligt är det nog inte. Men tack till er som fortsätter att följa min blogg,ni är underbara. Fast egentligen bloggar jag ju inte för att få många läsare,utan för att jag tycker det är roligt. Fast ett väldigt stort men,är att när jag går i skolan blir det inte så mycekt tid till det och jag tar inte heller lika mycket bilder då. Men det får ni helt enkelt stå ut med.


Denna skoldagen var vidrig. Först hade vi skridsko-åkning på morgonen,8.20. För det första var jag jättetrött,för det andra var jag på riktigt dåligt humör och för det tredje,jag kan inte åka skridskor! Alltså,jag kan stå på dem och åka runt lite,men det går ju inte i någon superfart direkt. Och skoldagen avslutades med Media,min fasa och det absolut värsta ämnet i skolan. Vi har alltid det på efermiddagarna på Fredagar,i nästan 2 timmar. Usch! I 8:an ska jag nog välja extra bild eller extra musik. Det verkar ju i alla fall roligt. Roligare än media.


Ikväll ska jag bara ta det lugnt,titta på Gladiatorerna och äta godis,det blir mysigt!

Hörs imorgon!   


 


 


Min outfit idag,ingenting jag kommer lägga upp varje dag,men kanske emellanåt.

Byxor,okänt märke.

Tröja,Gina Tricot.

Ring,Gina Tricot.


 


Åh,vad jag vill ha den här necessären,eller vad man ska kalla det. Så sjukt snygg! 149:- på Gina,för alla som blev intesserade på denna.

Ovido - Quiz & Flashcards