Alla inlägg den 6 april 2013

Av Emelie - 6 april 2013 15:18

Hej! Nu funkar min bärbara dator igen. Fattar inte riktigt vad det var som hände. Men jag är bara glad att den funkar igen. Men det jag skulle säga i detta inlägget är att min nya blogg är färdig. Jag har ingen riktig header,men en kompis ska hjälpa mig med det någon dag. För jag kan inte sånt. Så ni får nöja er med hur den är helt enkelt..

Jag känner att jag tar en stor risk när byter blogg. Eftersom jag kanske kommer förlora många läsare. Och det är det som jag är mest rädd för. Eftersom det gått väldigt bra med denna bloggen,bättre än jag troddde. Men jag hoppas verkligen att ni kommer fortsätta följa mitt liv,även fast jag byter blogg. Det betyder guld!

Här har ni länken:

 http://emelieslovelyplace.blogg.se/?tmp=755301


Ni kan trycka på länken så kommer ni dit direkt.

Hejdå,puss!

Av Emelie - 6 april 2013 12:24

Hej! Nu har det varit ganska dålig uppdatering. Men anledningen till detta är att jag skaffat en ny blogg. Men jag är inte riktigt färdig med den. Ska fixa en header och lite så. Så länken till den får ni när jag är helt färdig. Och igår när jag satt och skulle fixa med den nya bloggen,så la min bärbara dator av. Eller ja,tangentbordet har låst sig. Det går inte att skriva något. Så nu kommer jag inte ens in på datan,för jag kan inte skriva in mitt lösenord till datorn. Vi ska nog åka in med den någon dag nästa vecka,jag hoppas verkligen att det går att fixa! Men nu vet ni läget. Så länken till min nya blogg kommer alltså när jag är färdig!

Kram!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards