Alla inlägg den 3 april 2013

Av Emelie - 3 april 2013 21:02

Känner att det blir ganska mycket bloggande idag. Och det värsta är att när jag inte har något att göra så vill jag blogga. Men då har jag ju inget att blogga om,för jag har ju inget att göra? Nej,vad rörigt det blev. Idag var ju mormor och morfar här. Vi fikade och spelade Wii,Mario Kart. Det var cp-kul. Mormor,morfar och mamma var inte så bra på det och flög runt överallt på vägen,så jag fick mig ett gott skratt. Men övning ger färdighet. Och så bestämde vi att de ska komma till oss på fredag och äta pizza. Jättelänge sedan jag åt det. Mamma bantar ju,och jag går ju inte gärna själv och köper en pizza och fettar mig. Så ja. Imorgon ska jag spela in videon. Jag inser att jag inte kan berätta eller tillägga någon kommentar om produkterna utan kommer få säga namnen på dem och inget mer. Eftersom en video bara kunde vara 10 minuter. Men jaja,så får det vara. Sedan kanske jag ska va med Emma imorgon. På eftermiddagen då tror jag det blir. Det blir kuuul!


Nu tittar jag på hockey. Jättetråkigt. Jag är verkligen helt ointresserad utav sport. Speciellt om vi tex ska spela fotboll i skolan. För det första är jag bollrädd och för det andra förstår jag inte budskapet med det. Springa runt och sparka på en boll. Slöseri med tid? Tråkigt? Väx upp? Vill inte klandra er som spelar bollsporter,respekterar er lika mycket som alla andra. Men det är mina åsikter om bollsporter. Och det står jag för.

Nu ska jag nog i alla fall inte blogga mer idag,eftersom jag inte har någonting att säga ändå. Hihi. Och några bilder har jag inte heller,men ni får ju en kompensation för det med videon imorgon.


Pusshej!   

Av Emelie - 3 april 2013 12:52

Idag kommer mormor och morfar hit,ska nog fika här och lite så. Jag kommer inte spela in videon idag,eftersom mamma nyss kom hem,och kan inte spela in videor när det är folk hemma. Tycker det är ganska pinsamt. Men ska göra det imorgon. Ska nog gå en promenad senare också. Det är ju så underbart väder. Förut spelade jag Sims på min stationära dator. Och då stängdes allt bara ner och så dog datorn. Vet i fan vad det var som hände. Hoppas det funkar sedan i alla fall.

Tog en bild på tröjan mamma köpte till mig och skalet jag köpte på Netto igår. Supersnygg är t-shirten,typ döööör.

 

Arg

Av Emelie - 3 april 2013 11:14

Hej! Har precis spelat in en video där jag visar upp allt mitt smink. Men blir nog tvungen att göra om den igen. För man kunde visst inte ladda upp videor som var längre än 10 minuter. Jävligt löjligt enligt mig. Varför inte liksom? Så nu är jag på jävligt dåligt humör. Och jag som precis var färdig och gjort i ordning allt. Gaaaah. Kanske inte spelar in den förens imorgon. För nu är jag på så dåligt humör så då kommer videon bli jättedålig.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards