Alla inlägg den 1 april 2013

Av Emelie - 1 april 2013 21:14

Nu sitter jag vid datan och tittar på Top Model Sverige. Idag är det sådan där sammanfattning av vad som hänt hitills. Och så äter jag lite klubbor,mums! Borde egentligen äta godiset i påskäggen. Men är så sjukt trött på det godiset nu,blä. Kommer aldrig äta upp allt det godiset,vi kommer säkert få slänga det.   Haha,nej,skämtåsido. Vi har så sjukt varmt hemma,dör lite halvt. 24.4 grader. Svettas ihjäl eller något. Idag har jag varit hos mammas kusin/mina sysslingar,eller ja,vad man säger. Gick en promenad med mamma och hennes kusin Susanne. Vi gick faktiskt riktigt långt,jättefriskt/roligt. Hm,ja. Dåligt ordförråd är vad jag har.

Tänkte nyss att jag skulle till skolan imorgon. Och fick lite sån här feeling    men sedan kom jag på att vi har påsklov. Woopwoop! Vad braaa! Det finns tillfällen då man älskar skolan,och det är när man har lov. Då är jag alltid så glad för att de bjuder på lite lov. Bääääst! Annars är den hemsk. Nu ska jag fortsätta titta på Top Model och sedan får vi se vad jag hittar på.


Kram!

Av Emelie - 1 april 2013 13:25

Har inte hänt någonting idag än,så jag har inget speciellt att blogga om. Men då tänkte jag att jag kan lägga upp lite låtar (länkar till låtar) som jag tycker jag är väldigt bra.    Du kan klicka på låtarna som jag skriver med fet stil. Då hör du dem!  


---> Robin Stjernberg - You <---

 


---> Gyllene Tider - Man blir yr <---

 

 

---> Anton Ewald - Begging <---

 

 

---> Håkan Hellström - Det kommer aldrig va över för mig <---

 


---> Passenger - Let her go <---

 

---> Zara Larsson - Uncover <---

 

---> Will.i.am & Britney Spears - Scream & Shout <---

 


Detta är såklart inte alla låtar jag lyssnar mycket på,men det var några av dem i alla fall.   


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards