Alla inlägg den 2 april 2013

Av Emelie - 2 april 2013 18:25

Förlåt för att jag inte uppdaterat på hela dagen. Har tyvärr inga bilder att bjuda på heller. Vad tråkig jag känner mig. Men imorgon ska jag spela in en video där jag visar upp allt mitt smink. Hoppas verkligen att den blir bra. Har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska spela in med. Iphone eller webbcamera? Får se vad det blir. Kommer ju i alla fall ta fett lång tid att visa allt. Speciellt för mig som gärna pladdrar på om lite allt möjligt. Men i videon kommer jag bara visa SMINK. Inga applikatorer,krämer och sånt. Bara enkla saker som mascara,ögonskugga,eyeliner osv. Idag har Emma varit här,vi hade såååå kul idag. Hon kom klockan halv 2,helt oplanerat. Det tyckte jag var jättekul,och så spelade vi Wii,gick till Netto och köpte Iphone-skal (Kan visa bild på det senare eller imorgon),gick en långpromenad,gick till biblioteket mm. Känner att vi hann med väldigt mycket på ca 4 timmar.Nu byter jag tillbaka ämne till videon,om jag spelar in med mobilen så kommer det bli en väldigt skakig video,för det kommer vara svårt att hålla handen rak. Men om jag spelar in med webbcamera så kommer jag inte kunna visa allt "tillsammans". Haha,svårt att förklara. Men jag kommer alltså att behöva varje sak en i taget. Då blir det en väldigt lång video,men kanske  roligare? Åh,vad svårt jag kommer ha att bestämma mig. Blö. Så videon kommer jag väl jobba på hela förmiddagen,sedan på eftermiddagen kommer mormor och morfar hem till oss.

Var inne på GinaTricot's hemsida nyss,herregud vad massa nya snygga kläder de hade. Wah,Emelie vill ha. Typ. Men jag är helt pank,stackars mig. Haha. Så jag måste spara innan jag kan köpa det. Åh,vad tråkigt. But that's life.


Annars har jag inga speciella planer inför resten av påsklovet. Tror jag ska va med Emma på torsdag igen. Sen får vi se vad som händer och sker. Ikväll ska jag titta på Halv åtta hos mig och Kändishoppet. Tror jag. Får se om datan åker upp i knät någon gång. Beror på om det är ointressant. Jag och Emma var ju som sagt var på biblioteket idag,jag lånade boken "Hej vacker" av Ann-Helén Laestadius,det är den andra boken i den serien. Har redan läst den första boken. En roman typ.


Ha det bra!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards