Alla inlägg den 18 januari 2013

Av Emelie - 18 januari 2013 22:32

Hejsan! Idag är det Fredag och jag äääälskar Fredagar. För det första hade jag sovmorgon till klockan halv 10,och sen så hade jag två lektioner,sedan håltimme och sedan två lektioner till och så var skoldagen slut. Bäst! Så när jag kom hem så käkade vi liet middag och sen så körde mamma mig till Godisgruvan. Fast jag har nästan inte ätit något utav godiset jag köpte. Var inte så godissugen idag,det är ganska ovanligt. Har inte hänt något speciellt idag heller,tittat på TV,spelat The Sims 2 och glömt bort att måla naglarna. Måste göra det imorgon,måste verkligen. Imorgon ska vi ju på kalas till Emma,och till det måste jag ju ha fina naglar!   


Jag har verkligen inga roliga bilder,så ni får nöja er med det här.

 


 


 


Nu hälsar jag och min älskade Gumsan godnatt!     

Ovido - Quiz & Flashcards