Alla inlägg den 16 januari 2013

Av Emelie - 16 januari 2013 19:40

Hej! Känns som att detta varit en ganska lång dag. Jag är frisknu,så detta var ju första dagen på veckan som jag gick till skolan. Blä. Ville verkligen inte gå upp när klockan ringde. Men jag var ju så illa tvungen. Som tur var så var det ju kortdag idag,slutade 12.30 Och så hände det en bra sak i skolan. Våran klass har ärligt talat haft det absolut sämta schemat,men nu så har de ändrat det! Det kom typ någon gubbe som var expert på scheman och sånt,och fixade vårat! Så nu har vi bara 2 långdagar,på måndagar och fredagar. Och torsdagar har vi sovmorgon,bäst ju!   


Och när jag kom hem från skolan så käkade vi lite middag och sen skulle jag och mamma till stan för att köpa present till Emma,som fyller år snart! Skulle kunna säga vad jag köpte,men vet att Emma läser min blogg,så nej,jag tänker inte säga vad jag köpt.    Gick även in på Lindex,Kappahl och H&M för att hitta något till mig själv,men jag hittade inget speciellt. Så jag köpte inget. Sen när jag kom hem så proppade jag i mig massa onyttigt fika. Och mamma har ju börjat i Viktväktarna,så vi har börjat äta massa nyttiga saker hemma,och om jag ska vara ärlig så är det inte så jättegott med nyttiga saker. Haha!


Vet ni vad jag märkte nu? Att jag missat hela "Farmen",det som är ett utav mina favoritprogram. Får väl leta upp det på TV4Play eller nåt,hoppas bara att man inte måste ha Premium för att titta på det.  


Här får ni några otroligt ointressanta bilder,men hade inget bättre.

Jag vet att jag har en finne ovanför munnen,jag vet.. 


 

Ja,jag gör en "grimas". Jag ser inte ut så egentligen.


 

Ja,jag har redigerat denna bilden.


Mitt fika.


Hejdå. 

Ovido - Quiz & Flashcards