Alla inlägg den 7 januari 2013

Av Emelie - 7 januari 2013 19:11

Hej! Det kommer ingen video idag,inte hunnit göra det ännu tyvärr,och imorgon börjar ju skolan igen. Fan! Så då Kommer jag antagligen inte hinna göra någon,men vi får väl se. Jag lovar er en video någon gång under veckan iaf.    Skulle målat naglarna innan skolan börjar också,men jag har inte hunnit! Eller jo,hunnit och hunnit,det har jag väl egentligen,fast det har inte blivit av helt enkelt. Men idag har jag iaf haft en superbra dag! Emma har varit här hela dagen och det var jätteroligt. Tur att hon var här,för annars hade jag säkert bara varit sur för att skolan börjar imorgon,blä. Men så idag så har jag och mamma beställt lite Iphone-skal på Fyndiq! Jag beställde bara ett,det är rosa och på sitter det svarta och vita legobitar. Eller ja,det ser ut som det iaf. Sedan ångrade jag mig sjukt mycket,när jag såg att det var rea på skal med One Direction på. DET VILLE JU JAG HA ISTÄLLET! Men vi hade redan beställt så jag fick inte beställa igen,suck! Men jaja,jag är nöjd ändå! Vill bara att skalet ska komma snart! Tror det skulle dröja 3-5 dagar tyckte jag det stod. Då kan jag självklart visa en bild på det!   


Här bjuder jag på lite bilder ifrån dagen med Emma!

 


 


 


 


 


 


Nu ska jag slår vi på 4:an och tittar på Farmen och Sveriges Mästerkock! Ha en bra dag!

Ovido - Quiz & Flashcards