Alla inlägg den 17 januari 2013

Av Emelie - 17 januari 2013 22:05

Hej alla fina människor. Den här dagen har varit så..usch. Gick till halv 4 i skolan. Vart sjukt trött hela dagen,och har verkligen märkt att jag missat jättemycket de två dagarna jag var sjuk. Speciellt i Svenska,Engelska och Franska. Blä. Så hela eftermiddagen har ägnats åt att plugga,plugga och återigen plugga. Jag hatar det. Utöver detta har det inte hänt så jättemycket idag. Allmänt tråkig dag. Men imorgon är det fredag. Shit,vad skönt! Ska måla naglarna,äta godis och titta på Gladiatorerna. Mys!


 


 


Blä för skolan.


 


Min fina Gumsan! ♥


 


Körde på lite nyttigt till kvällsmat,vaniljyoghurt,och till det så skar jag upp lite äpplen och la i. Det var faktist gott,nu när mamma kör på det nyttiga,tänker jag göra detsamma! :)


Hejdå!

Ovido - Quiz & Flashcards