Alla inlägg den 19 december 2012

Av Emelie - 19 december 2012 16:52

Idag var det kortdag. Slutade 11.30 Superskönt! På kemin skulle vi göra studsbollar,haha,men min gick sönder när jag skulle forma den så jag fick ingen.    Hahah,nejmen.


Så när jag kom hem så skulle vi åka till stan och köpa Iphone-skal eftersom det var stängt förra gången vi skulle åka,vilket jag berättat förut. Jag vill egentligen inte ha skal,men mamma är rädd att jag typ tappar den och att den spricker osv. För då får jag ingen ny mobil,så det är väl bäst att sätta på skal.


Imrogon blir det ju en relativt lugn dag i skolan. Ska stå i cafét lite,och även ha lite julpyssel. Så det lär väl inte bli så jobbigt.


Bilder ifrån dagen:


 


Skal 1:

 


Skal 2:

 



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards