Alla inlägg den 18 december 2012

Av Emelie - 18 december 2012 17:39

Hej! Förlåt för att jag inte skrev något på bloggen igår,det var ju långdag till fyra,och jag hann inte riktigt med när jag kom hem. Idag i skolan fick vi öva på juldanser,eftersom att vi på Torsdag ska ha juldanser tillsammans med nästan hela skolan. Blä,jag är ju jättedålig på att dansa. Och vi ska vara i våran superlilla idrotts-sal,det kommer nog bli ganska trångt...Men vi får väl se. Antagligen kommer jag inte vara med på hela juldansen eftersom jag kommer stå i skolcafét under den tiden. Yes!    


Och nu kom jag nyss hem ifrån biblioteket,där jag varit med Lejla. Det var ju trevligt!   


Men nu ska jag titta på Unga Mödrar på Kanal5Play. Superbra serie!


Ha en fortsatt bra dag!




Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards